ClubFund opbrengst

De gemiddelde voorraadkast in Wehl staat bomvol boodschappen, want er is niets bezuinigd als het gaat om het sparen van de ClubFund zegels. Inmiddels is het eindbedrag bekend. Met trots mogen wij bekendmaken dat de actie een bedrag heeft opgeleverd van wel € 932,30. Een prachtige opbrengst dankzij jullie allemaal, dus een applaus voor jezelf is zeker op z’n plaats.

Achter de schermen hielden we het verloop van de actie bij. We zagen langzaam het bedrag oplopen en er was sprake van een flinke strijd. Tot in het laatste weekend bleef de top 3 veranderen. Nu de actie voorbij is mogen we ze eindelijk bij naam noemen: Sara Aaldering, Elaine Gudde en Suze Slotboom worden uitgeroepen tot beste spaarders van de s.v. Halley ClubFund actie.We kunnen wel zeggen dat leeftijd er hier niets uitmaakt. Knap gedaan dames! Sara mag behalve trots zijn op zichzelf, ook trots zijn op heel CMV 1/2. Zij zijn namelijk het beste spaardersteam van s.v. Halley.

We zetten altijd de winnaars in het zonnetje, maar vergeet niet: zonder de rest van al onze sparende leden was het nooit gelukt. Boodschappenzegels afgegeven? Zelf ook flink gespaard? Een bekende geholpen met de actie? Het maakt ons niet uit hoe je hebt bijgedragen. We zijn blij dat je het hebt gedaan. Namens s.v. Halley: bedankt voor je inzet!