Proeftrainen

Wat leuk dat je een kijkje wil komen nemen bij S.V. Halley. Het is bij ons mogelijk om vier keer gratis mee te trainen. Misschien ken je al iemand binnen de vereniging. Kom dan gerust een keer mee naar de sporthal. Voor meer informatie over de mogelijkheden kun je ook contact opnemen met de technische commissie voor senioren of met jeugdzaken voor jeugdleden (tc@sv-halley.nl of jeugdzaken@sv-halley.nl) .

Lid worden

Ben je eruit en wil je lid worden van volleybalvereniging S.V. Halley? Je bent van harte welkom!

Wat moet je doen?
–    Download het inschrijfformulier.
–    Scan het volledig ingevulde formulier en mail het naar ledenadministratie@sv-halley.nl.
–    Of stuur het volledig ingevulde formulier naar: Rita Damen, Weversveld 41, 7031 CP Wehl.

Ga je ook wedstrijden spelen? Daarvoor heb je een spelerspas van de Nederlandse Volleybal Bond nodig. De vereniging zal hiervoor zorgen, maar daarvoor hebben we wel je pasfoto nodig. Let op: je kunt deze foto uitsluitend digitaal (als JPEG bestand) aanleveren. Ook de foto kan worden ingeleverd via ledenadministratie@sv-halley.nl.

Afmelden*

Wil je je afmelden als lid van S.V. Halley? Jammer zeg!

Wat moet je doen?
–    Download het afmeldformulier.
–    Scan het volledig ingevulde formulier en mail het naar ledenadministratie@sv-halley.nl.

* Let op: Afmelden moet vóór 1 juni van het huidige seizoen. Bij afmelding na deze datum is men contributie verschuldigd van het nieuwe of lopende seizoen.

Contributie seizoen 2020-2021

Hieronder vind je ons contributieschema. De contributie wordt twee keer per jaar geïnd via automatische incasso, zowel in oktober als in februari en wordt jaarlijks opnieuw vastgesteld. Nieuwe leden betalen bij inschrijving eenmalig een bedrag van 5,00 euro. Bij niet incasso volgt automatisch een opslag van 10,00 euro per jaar.