Unieke ClubFund actie!!!

In samenwerking met Plus Bruil Wehl zetten we een nieuwe actie op. De actie komt van ClubFund, steunt de clubkas, maar levert ook de leden iets moois op. De leden krijgen namelijk een eigen fanshop met fanartikelen. Dat was tot nu toe alleen weggelegd voor de allergrootsten. We leggen het uit.

Wat gaan we doen?

• We maken van ieder lid een spelersfoto.
  • De spelersfoto komt op een online fanshop, voor
    iedere speler uniek.
  • In de fanshop zijn fanartikelen met de spelersfoto te koop. Een poster, notitieblok, slippers, etc.
  • Bij de Plus spaar je voor gratis fanartikelen. Bij iedere € 10,- aan boodschappen, krijg je 1 spaarpunt. Het sparen start in november.

Maar eerst de spelersfoto…

Zonder foto’s geen actie, dus één ding is heel belangrijk: de fotodag. Deze is op zaterdag 6 oktober. We maken een schema met tijden, waarin we zo goed mogelijk proberen aan te sluiten bij de wedstrijdtijden van de teams. We hebben echter beperkt de tijd met de fotografen, dus alle foto’s worden gemaakt tussen 11.00 en 15.00 uur. We vragen jullie begrip hiervoor. Op 6 oktober maken we zowel de spelersfoto’s, als de teamfoto’s. Er komen dus twee externe fotografen naar Wehl. Het schema volgt z.s.m. via de mail.

Alles staat of valt met jouw enthousiasme. Geef deze informatie door aan je team en laat 6 oktober met uitroeptekens alvast in de agenda zetten. Samen maken we de actie tot een succes!

Met sportieve groet,

Anouk Looman, Sponsorcommissie