Zilver voor Dames 1

Het is alweer bijna een week geleden dat een supportersbus vol blauw-geel mee ging naar Wierden. Het publiek kwam onze meiden toejuichen in de bekerfinale van regio oost. Met 2 scheidsrechters, 6 ballenmeisjes, 2 DJ’s en een gebrande tegenstander ging de wedstrijd van start. Wat wil een mens nog meer? De beker natuurlijk!

Helaas, de beker bleef in Wierden. De zenuwen wonnen het van het volleybal en de winst ging naar WVC. Zaterdagmiddag was het nog een teleurstelling, maar nu zijn we vooral trots. ONZE DAMES HAALDEN ZILVER!!! Een prestatie van groot formaat.

Dames 1 heeft een weekje vakantie verdiend. Een weekje maar? Ja, want volgende week gaan ze er weer tegenaan. Op naar een spannend seizoen in de 3e divisie.

LIKE als je ook TROTS bent op DAMES 1!!