Van de bestuurstafel

Beste allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel. Bijna is er alweer een jaar met veel volleybalplezier voorbij. Als we terugkijken op het afgelopen jaar, mogen we best een beetje trots zijn. Trots op elkaar, trots op alle prestaties van spelers, trainers en coaches en heel trots op de vele kampioenen die we hebben mogen huldigen.

Vergeet ik dan nog iemand ? Jazeker. We mogen trots zijn op alle vrijwilligers en bestuursleden die met heel veel liefde heel veel tijd in Halley steken. De kleding en sponsorcommissie, die weer hard hebben gewerkt om de teams in mooie, nieuwe kleding op het veld te laten spelen. Alle vrijwilligers die prominent in beeld zijn, maar zeker ook de groep vrijwilligers die achter de schermen aanwezig zijn en daardoor niet altijd voor iedereen zichtbaar zijn. De TC en de trainers, die hun uiterste best doen om iedereen met plezier te laten trainen en spelen. En wat te denken van onze scheidsrechters? Zonder hen geen spel. Daarnaast natuurlijk de supporters, die elke wedstrijd weer in grote getalen aanwezig zijn.

De bestuursleden, die vol zijn van plannen en sportieve ambities, hebben ook dit jaar hard gewerkt om Halley gezond te maken en klaar te stomen voor de toekomst. Het bouwen van een frisse nieuwe website heeft de afgelopen maanden onze prioriteit gehad. Bol van informatie met foto’s en nieuwtjes over de teams, maar ook met alle nieuws over de Nevobo en sponsoren. Veel organisatorische zaken hebben we het afgelopen jaar kunnen aanpakken en vele puntjes staan inmiddels op de i. Kortom we zijn klaar voor het nieuwe jaar en gaan weer vol aan de slag met z’n allen.

Ik hoop dat iedereen die dit leest zich beseft, dat we het samen doen en dat er niets vanzelf gaat zonder de hulp van een grote groep vrijwilligers. Laten we er met elkaar ervoor zorgen dat dit zo kan blijven. Help ons om de vereniging draaiend en bruisend te houden en wordt ook in 2018 vrijwilliger (lees Halley held). Meld je aan om bij te dragen aan de vereniging, waarbij elk uurtje telt. Vele handen maken nog altijd licht werk.

Rest mij niets anders dan namens het bestuur, iedereen hele fijne feestdagen te wensen. Ik wens iedereen een fantastisch, sportief, maar vooral een gezond en gelukkig nieuwjaar!

Marcel Wesselink

Voorzitter s.v. Halley